Lockdown heeft wederom invloed op onze hockeyvereniging

Gisteren zijn er door onze regering ingrijpende maatregelen genomen die van invloed zijn op onze hockeyvereniging en dus op jullie.

De jeugdteams mogen gelukkig lekker door blijven trainen en dat doen we dan ook tot en met komende vrijdag. Hierna begint de Kerstvakantie en is het Sportpark Groenewoud gesloten. Vanaf 4 januari worden de jeugdtrainingen weer hervat.

Voor de senioren is het een ander verhaal. Konden deze eerder nog in groepjes van 4 trainen, vanaf heden is dit niet meer toegestaan. Vanaf vandaag zijn er dus geen trainingen meer voor de senioren. We hopen dat de maatregelen het beoogde effect zullen hebben zodat deze daadwerkelijk eindigen op 19 januari en we hierna de trainingen in welke vorm dan ook weer kunnen oppakken voor de senioren.

Stay safe en let een beetje op elkaar!

15-12-2020 Algemeen