Hertog Jan Bier

Het clubhuis is al geruime tijd gesloten en de competities liggen nog steeds stil. Het ziet er niet naar uit dat daar op zeer korte termijn al verandering in gaat komen.

Nu blijkt dat we nog 18 kratten Hertog Jan bier op voorraad hebben staan met een minimale houdbaarheids datum van 22 februari 2021. Om de schade voor de club te beperken bieden we deze kratten nu, voor een zeer schappenlijke prijs aan, aan onze leden.

Jullie kunnen de club dus helpen door een krat af te nemen. Dit kan voor 12,50 euro per krat (dit is inclusief statiegeld). Heb je dus interesse en wil je de club hiermee helpen, neem dan even contact op met Jaimy en/ of José ([email protected]). De kratten dienen dan komende vrijdag tussen 18:30 - 20:00 uur opehaald te worden bij het clubhuis.

5-1-2021 Algemeen

Wil je reageren op het nieuws ?

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?