UPDATE 23 jan: Wijziging trainingsschema

UPDATE 23 januari:

Nu er besloten is de avondklok niet om 20:30 uur in te laten gaan maar om 21:00 uur, zal het trainingsschema ongewijzigd blijven. Hiermee eindigen de laatste trainingen om 20:30 uur.

Mocht je verder weg wonen en meer reistijd kwijt zijn, spreek dan met jouw trainer af dat je eerder de training zal verlaten.

Nieuwsbericht 21 januari:

Op dit moment vindt het debat over de aanvullende Covid maatregelen plaats in de Tweede Kamer. Mocht de Tweede kamer instemmen met de avondklok vanaf 20:30 uur dan zullen wij het trainingsschema hierop aan gaan passen zodat alle jeugdleden kunnen trainen en op tijd weer thuis kunnen zijn.

Dit trainingsschema zal dan komend weekend worden aangepast. Houd dus jouw tijdlijn in de HVS Club-app in de gaten voor de actuele trainingstijden van volgende week.

21-1-2021 Algemeen