Rabobank en HVS verlengen samenwerking

De Rabobank Zuid-Hollandse Eilanden is al jaren partner van HV Spijkenisse. Rabobank was in het verleden shirtsponsor van onze eerste heren en dames teams, maar is ook al jaren naamgever van ons eerste hockeyveld, het Raboveld. Naast dat de naam van de Rabobank langs het veld is terug te vinden wapperen er al jaren twee Rabobank vlaggen op ons Sportpark Groenewoud.

Rabobank is niet alleen verbonden aan HV Spijkenisse maar al decennialang verbonden met het Nederlandse verenigingsleven. Zij geloven in de kracht van het verenigingsleven: verenigingen zijn het cement van onze maatschappij en van groot belang voor de toekomst. Zij blijven dan ook het verenigingsleven in Nederland en ook HV Spijkenisse hierin ondersteunen in de toekomst. Niet meer door een reclamebord, of naamsvermelding aan een veld, maar door naast ondersteuning op financieel gebied te focussen op intensieve begeleiding en vrijwilligersinzet.

Zij zijn en blijven één van de grootste sponsors van Nederland! De sponsoring gaat bij Rabobank over in een nieuw jasje waarbij naast financiĆ«le steunt voor projecten in duurzaamheid ook zal worden ingezet in het echt begeleiden van de verenigingen met een begeleidingstraject onder professionele leiding. Daarnaast is er het Rabo Clubsupport waarbij de leden van de Rabobank zelf kunnen stemmen welk club een financiĆ«le bijdrage kan ontvangen met hoe meer stemmen hoe meer geld voor de club.

Een geweldig nieuwe manier van verenigingsondersteuning wat wel tot een verandering in de manier van de ondersteuning aan HV Spijkenisse gaat leiden. Onze relatie met de Rabobank zal ook met deze nieuwe vorm van ondersteuning warm blijven. Waar dit onder andere uit blijkt is dat ondanks deze nieuwe manier van verenigingsondersteuning Rabobank Zuid-Hollandse Eilanden heeft besloten het huidige contract met HV Spijkenisse toch nog een jaar te verlengen tot 2022.

Zoals het in deze tijd gaat, werd het contract geheel op afstand van elkaar getekend en rond gemaild. We zijn Rabobank voor deze ondersteuning zeer erkentelijk. We spelen dus ook dit jaar gewoon op ons vertrouwde Raboveld. De Rabobank vlaggen blijven nog een tijdje wapperen op ons complex.

Naast ons online contact hopen wij natuurlijk ook Rabobank weer snel op ons sportpark te mogen ontvangen.

26-4-2021 Sponsoring