Info omtrent einde seizoen 2020-2021 en start seizoen 2021-2022

Het seizoen 2020-2021 zit er helaas bijna op en rest ons niet meer dan trainen en onderlinge wedstrijden te spelen. HV Spijkenisse probeert er met alle vrijwilligers het maximale uit te halen om alle leden zoveel mogelijk trainingen en wedstrijden aan te bieden.

De afgelopen periode zijn wij druk doende geweest om het seizoen 2021-2022 voor te bereiden waarin wij hopen om weer in een normale competitie te spelen. In dit bericht de belangrijkste informatie m.b.t. einde seizoen.

Teamindelingen

De publicatie voor de nieuwe teamindelingen zal uiterlijk 5 juni plaatsvinden.

Wedstrijden

Tot en met 6 juni is het mogelijk om met de huidige teams onderlinge wedstrijden te organiseren. Eventueel volgen er nog wedstrijden na 6 juni, afhankelijk van de nieuwe teams.

Trainingen

De trainingen met de huidige teams lopen tot en met 4 juni. Vanaf 07 juni proberen wij alle teams nog een aantal keren te laten trainen met de nieuws teams (competitie teams 2021-2022)

Vakantie

De vakantie start 12 juli waarna HVS dan ook gesloten is. Met uitzondering van de vrijdagavonden tijdens de Zomeravondhockey waarbij iedereen welkom is om met elkaar te hockeyen (onder voorbehoud van de Covid-19 maatregelen).

Start seizoen 2021-2022

Selectieteams starten op maandag 16 augustus en wij verwachten iedereen op zaterdag 20 augustus aanwezig.

De breedteteams starten op maandag 30 augustus.

(alles is onder voorbehoud van wijzigingen van de start van de competitie en de ontwikkelingen rondom Covid-19)

Opzeggen

Mocht je volgend jaar niet meer gaan hockeyen vergeet dan niet om uiterlijk 2 juni je opzegging door via het Opzegformulier op de website.

21-5-2021 Technische Commissie