19 september Super Sunday bij HVS

Het heeft even geduurd vanwege Corona, maar we hebben eindelijk weer een Super Sunday om naar uit te kijken! Niet alleen Dames 1 en Heren 1 spelen thuis, maar ook andere seniorenteams zijn deze zondag 19 september te bewonderen op de club.

De dag begint om 10:30 op het Raboveld, waar Dames 3 het opneemt tegen Rotterdam Dames 5. Een kwartier later speelt Jong Dames 1 tegen Barendrecht op het andere veld.

Om 12:30 begint H2 aan de wedstrijd tegen Victoria H6 op het Jumboveld. Ondertussen zal D1 zich voorbereiden op hun wedstrijd om 12:45 tegen Rapide D1.

De laatste wedstrijd op het Jumboveld wordt gespeeld door Jong Dames 2, waar ze het opnemen tegen LOHC DJ 11 om 14:30. Heren 1 heeft de eer om de dag sportief af te sluiten tegen Gilze-Rijen om 14:45 op het Raboveld.

Dat betekent echter niet dat de dag ook echt afgelopen is! Heren 1 organiseert nog een barbecue na hun wedstrijd om de dag echt gezellig af te sluiten. Wil jij daar ook bij zijn? Maak dan vóór vrijdag 10 euro (per persoon) over via de onderstaande link.

14-9-2021 Algemeen