Trainen bij HVS met HockeyFood

Voor het geven van trainingen gebruiken we ook dit seizoen het programma van HockeyFood. De opbouw van de trainingen is afgestemd op de verschillende categorieën, van Puppy- en F-jeugd tot A-jeugd en senioren. Wat je in het ene seizoen leert vormt de basis voor wat je in het volgende seizoen gaat bijleren aan vaardigheden en spelvormen.

Sta je als trainer geadministreerd, dan zie je in de HVS-app onder ‘Home’ het schermpje waar je je aan- of afmeld voor wedstrijden en trainingen, ook van het team(s) dat je volgens het HVS trainingsschema training geeft. Je dient de trainingen die je gaat geven "aan te vinken”.

Per training zie je ook de link ‘H Bekijk trainingstaan naar de HF-oefeningen voor die week, voor het team waarin je zelf speelt, maar ook voor het team(s) dat je training geeft. Dat maakt het makkelijker de training goed voor te bereiden.

Ook via de HVS-website zijn de oefeningen van HF voor jou beschikbaar, en met een groter scherm beter te zien. Log in op de HVS-website (www.hvspijkenisse.nl) met je HVS lidnummer en je wachtwoord, kies ‘Club’ in de menubalk, kies ‘HockeyFood’. Je komt dan op de HF-website, in de actuele week, maar je kunt hier ook door de weken heen voor- en achteruit.

De HF-website biedt nog veel meer informatie, o.a. met videoclips. Het aanbod varieert: technische, tactische, fysieke, fun of psychologische video’s over veldhockey, zaalhockey en alle randzaken daaromheen, voor trainers, coaches, spelers of teambegeleiders.

Meer informatie? Stuur dan een mail naar Freek Keijzer, coördinator HockeyFood ([email protected])

17-9-2021 HockeyFood