Jumbo Sportplaatjesactie en Merchandise

De geweldige Jumbo Sportplaatjesactie is ten einde, er kan helaas niet meer gespaard worden.

Voor degene die de leuke merchandise artikelen heeft besteld, kon deze zoals eerder in een nieuwsbericht is aangegeven gisterenavond afhalen in het clubhuis. Een aantal hebben dit inmiddels gedaan. Vanmiddag is er nog een gelegenheid om jouw bestelde artikelen af te halen tussen 16:00u  en 17:00u in het clubhuis.

Helaas door de huidige maatregelen kunnen we geen ruilbeurs organiseren in het clubhuis.

Iedereen wil natuurlijk toch zijn boek vol hebben en is al binnen zijn team flink aan het ruilen geweest. Rob Tilburg heeft zich opgeworpen om te proberen dit voor iedereen voor elkaar te gaan krijgen. Wat moet je hier voor doen:

- Stop al jouw dubbelen plaatjes in een envelop graag gesorteerd op de volgorde van het boek
- Stop hierbij een briefje met daarop een lijstje met team + naam van de plaatjes die jij zelf nog nodig hebt (zet jouw eigen naam en team boven aan dit blaadje)
- Stop deze envelop bij Rob in de brievenbus (Beb Vuykstraat 140, Spijkenisse Maaswijk)
- Rob gaat aan de slag om zoveel mogelijk alles compleet te maken met jullie dubbelen plaatjes
- Zodra alles is uitgezocht gaan we communiceren hoe de enveloppen weer bij jullie komen

Hoe meer er mee doen hoe groter de kans dat iedereen straks een compleet boek heeft!!

15-12-2021 Sponsoring