Binnen- en buitensporten weer toegestaan

Jeugd en volwassenen mogen vanaf 15 januari weer binnen en buiten sporten.

De KNHB heeft nog niet de beslissing genomen om de zaalcompetitie compleet te cancellen. Zij komen zo snel mogelijk met een besluit. De TC verwacht niet dat de zaalcompetitie nog hervat gaat worden. Na enig beraad is besloten zelf de zaal stop te zetten.

Dit betekent dat alle zaaltrainingen per direct worden geannuleerd en we vanaf aanstaande maandag 17 januari weer volgens het normale veldschema gaan trainen.
Hou de app dus even goed in de gaten.

Het clubhuis zelf zal geopend zijn. Het kantine gedeelte blijft helaas nog gesloten. Toiletten en de lockers zijn bereikbaar. Leden van de barcommissie zullen het gebouw openen en weer afsluiten. Tussen deze tijden zal er weer een schema voor coronadiensten gemaakt worden.

Als we ons allemaal aan deze regels blijven houden kunnen er hopelijk snel nog meer versoepelingen komen.

Uiteraard geldt ook nog steeds de regel dat je bij verkoudheids- en griepklachten thuis blijft en je je laat testen. Zo houden we het gezond en leuk.

Vanaf zaterdag 15 januari 2022 zijn de volgende maatregelen nog van toepassing:

• Competitiewedstrijden zijn niet toegestaan. Onderlinge wedstrijden binnen de club zijn wel toegestaan.
  • Er mag geen publiek bij trainingen en onderlinge wedstrijden aanwezig zijn.
  • Op binnensportlocaties geldt dat het dragen van een mondkapje vanaf 13 jaar verplicht is, behalve tijdens het sporten zelf. Daarnaast dienen sporters vanaf 18 jaar bij het betreden van de locatie te worden gecontroleerd op het coronatoegangsbewijs (CTB).
  • Op buitensportlocaties geldt dat in de binnenruimtes, zoals het clubhuis, het dragen van een mondkapje verplicht is voor iedereen vanaf 13 jaar.

15-1-2022 Algemeen