Eind BBQ voor jongste jeugd, junioren en senioren

Op zaterdag 11 juni (voor de jongste jeugd en junioren) en zondag 12 juni (voor de senioren) organiseert HVS een barbecue om het seizoen gezellig af te sluiten. Beide dagen zijn van 17:00-22:00. Kijk voor meer informatie naar de posters onder dit bericht. Aanmelden is mogelijk tot maandag 6 juni en verloopt via de website en de HVS app:

1. Ga naar de website

• Log in met je persoonlijke gegevens. Wil je je kind inschrijven? Log dan in met de persoonlijke inloggegevens van je kind;
  • Klik op 'Club';
  • Klik op 'Evenementen';
  • Meld jezelf of je kind aan voor het evenement 'Jeugd EIND BBQ' of 'Senioren EIND BBQ'.
  • Let op: wil je meerdere kinderen inschrijven? Volg de bovenstaande stappen voor het eerste kind. Voor het tweede kind moet je eerst uitloggen, en vervolgens inloggen met de inloggegevens van het tweede kind. Volg daarna de stappen opnieuw zoals hierboven gemeld.
2. Ga naar de HVS-Club app
  • Log in;
  • Klik op 'Meer';
  • Klik op 'Evenementen';
  • Meld jezelf aan voor het evenement 'Jeugd EIND BBQ' of 'Senioren EIND BBQ'.

21-5-2022 Festiviteiten