Woensdag 22 juni twee Pro League wedstrijden bij HC Rotterdam

Op woensdag 22 juni zijn er twee Pro League wedstrijden te zien in het stadion van HC Rotterdam.

Om 16:30u spelen de dames van de Verenigde Staten tegen de dames van India. Om 19:00u spelen de dames van China tegen de dames van Nederland. Een hele leuke belevenis en nu ook nog eens zo dichtbij. En het unieke van hockey is dat alles zo aanraakbaar is. Echt een geweldige belevenis. Wie wil niet zijn favoriete Oranje speelster van zo dichtbij bewonderen???

Het allermooiste is dat we een aantal gratis kaartjes mogen weggeven. Speel je in de Jongste Jeugd bij HV Spijkenisse en wil je met je vader of moeder (opa, oma, grote broer of zus of wie dan ook) hier naar toe, stuur dan een mailtje naar:

Schrijf hierin je naam en in welk team je het afgelopen jaar hebt gespeeld. Op volgorde van binnekomst krijg je twee tickets, per lid mag je maar 1 mailtje sturen en OP=OP dus wacht niet te lang.

De tweede spelregel is dat we van alle leden die hier naar toe gaan een leuke digitale foto in dezelfde mailbox willen ontvangen welke wij mogen plaatsen op onze social media kanalen.

Vanaf 15:30u kun je het terrein van HC Rotterdam op. De kaartjes zijn voor vrije onoverdekte zitplaatsen. De kaartjes zijn mogelijk gemaakt door Rabobank.

16-6-2022 Sponsoring