UPDATE: 1 juli Sponsor & Vrijwilligersavond

UPDATE Donderdag 23 juni: Alle vrijwilligers hebben een uitnodiging ontvangen. Bij sommige is deze in de spambox beland. Ben je dus afgelopen seizoen teammanager, coach, trainer, commisie lid (TC, communicatie, sponsor, bar, activiteiten, organisatie, schoolhockey, onderhoud, etc etc) dan is deze avond speciaal voor jou! Meld je even aan via [email protected] en we zien jullie graag verschijnen vrijdag 1 juli! Zie ook de uitnodiging in de bijlage!

Op vrijdagavond 1 juli bedanken wij onze vrijwilligers en sponsors tijdens de Sponsor- & Vrijwilligersavond.

Alle vrijwilligers hebben per email een uitnodiging gehad om bij deze zeer gezellige avond, eventueel met partner en/of kinderen, aanwezig te zijn.

Heb jij geen uitnodiging gehad, maar ben jij wel vrijwilliger, stuur dan even een mailtje naar[email protected]. Er is dan ongetwijfeld iets mis gegaan.

We verzoeken jullie in verband met de catering je aan te melden via[email protected](dit kan vanaf dinsdag 15:30u tot en met donderdag 23 juni).

Ook onze sponsors hebben een uitnodiging gehad om aanwezig te zijn en/ of om deel te nemen aan het traditionele sponsortoernooi. Zij kunnen zich aanmelden via[email protected]

Wat kunnen jullie verwachten:

- Leuke potjes hockey (om te kijken of aan deel te nemen via een sponsor)
- Lekkere hapjes gedurende de avond
- Een aantal drankjes (Bier/ Wijn/ Fris)
- Live Muziek (Trio De Bubbels)
- Leuke en goede sfeer om er een topavond van te maken

Meld je vandaag nog aan!

21-6-2022 Sponsoring Bijlage