Zomervakantie 2022

Komende vrijdag staan de laatste trainingen van het seizoen 2021-2022 op het programma en begint voor HVS de Zomervakantie.

Dit betekent ook even rust voor al onze vrijwilligers die naar een heel jaar klaar staan voor jullie of jullie kinderen ook even toe zijn aan een hockeyvrije periode om weer lekker op te laden voor het nieuwe seizoen.

Mocht je dus de komende weken toch nog vragen hebben, hou er dan rekening mee dat het antwoord even op zich kan laten wachten.

Komende vrijdag is de reguliere ALV. Wij zullen dan de stand van zaken, de begroting voor komend seizoen doornemen en naar afloop drinken we nog een gezamenlijk een glaasje om het seizoen af te sluiten.

Ben je nu niet op vakantie en kun je gewoon niet zonder hockey. Dan organiseren wij voor jou natuurlijk weer de gezellige Zomeravondhockey op de vrijdagen. De eerste Zomeravondhockey zal aanvangen vanaf volgende week vrijdag 15 juli.

De Zomeravondhockey zijn de avonden waarbij alle leden en niet leden ongedwongen met elkaar een balletje kunnen slaan. Een heerlijk partijtje kan spelen met jong en oud door elkaar. Of je gaat lekker alleen met een klein groepje de nieuwste trucs doornemen.

Dus trommel een aantal teammaatjes op, of kom lekker alleen. Neem een vriend of vriendin mee of je buurman of buurvrouw (denk wel aan een bitje en scheenbeschermers!). Wil je alleen kijken dan kan dat ook op ons terras.

Het is een gezellige informele avond waarbij jong en oud vanuit alle teams samen het veld op kunnen om lekker een balletje te slaan. Jongste Jeugdleden zijn natuurlijk ook welkom, maar wel onder toezicht/ begeleiding van een ouder.

Het Sportpark zal rond 19:30u open zijn op de Zomeravondhockey-avonden.

(Het doorgaan van de Zomeravondhockey is afhankelijk van de weersverwachting, hou dus de berichtgeving in de HVS Club-app in de gaten hierover.)

5-7-2022 Algemeen