Nieuws vanuit de sponsorcommissie

Sinds oktober is de sponsorcommissie weer op volle sterkte en met veel enthousiasme zijn we gestart met het aanhalen van de contacten met onze bestaande sponsoren. Dat hebben we gedaan door ze, zo goed als allemaal, een persoonlijk bezoek te brengen en onze waardering uit te spreken voor het feit dat zij onze vereniging, soms al jarenlang, sponsoren. Onze sponsoren zijn immers goud waard!

Maar ook zijn we hard aan de slag gegaan met het zoeken van nieuwe sponsoren met een mooi resultaat tot gevolg. Zo mochten we Dakota & Co, Bout Tankvaart, Autorijschool Maaswijk, Dekker Elektro, BBQ Trainee, Ouwerkerk Notariaat, Life & Finance, Bodyplatform, Wepu en Edwin Arkenbout Hoveniers als nieuwe bordsponsoren verwelkomen. Binnenkort zullen van al deze sponsoren de doeken zichtbaar zijn langs één van onze velden.

Ook de komende periode zitten we niet stil. Er lopen nog gesprekken met potentiƫle sponsoren voor het huidige Up-veldje en het hoofdveld (het huidige Raboveld). Daarover hopen we binnenkort met mooi nieuws te komen. Daarnaast zijn er gesprekken met de Rabobank om te zien of zij ons kunnen helpen onze vereniging te verduurzamen. Tenslotte kijken we vanuit de sponsorcommissie naar de mogelijkheid een lustrumblad uit te geven met leuke verhalen over de vereniging en onze sponsoren en gaan we starten met de voorbereidingen voor de jaarlijkse sponsoravond.

Uiteraard blijven we ook doorgaan met het aantrekken van nieuwe sponsoren. Mocht je nou een eigen bedrijf hebben of bij een bedrijf werken dat ook wel wat reclame kan gebruiken, dat graag bijdraagt aan onze vereniging en dat open staat voor sponsoring, neem dan contact met ons op via [email protected] zodat we met elkaar kunnen zien welke wijze van sponsoring het beste past.

Namens de sponsorcommissie,

Linda de Bruin, Ronald Lusse en Mandy Markus