Terugkoppeling ALV en toekomstvisie HVS

Beste leden,

In oktober is er vanuit het bestuur gecommuniceerd dat wij het belangrijk vinden om de leden periodiek te informeren. Aangezien het einde van dit jaar nadert, vinden wij het nu een goed moment om terug te kijken en vooruit te kijken!

Wij kijken terug op een goed en plezierig jaar waarin zonder al te veel beperkingen gelukkig weer het spel gespeeld kon worden wat ons verbindt: hockey!

Maar het is ook een jaar waarin we worden geconfronteerd met ontwikkelingen zoals inflatie en energiecrisis. Tijdens de ALV is toegelicht dat ook onze vereniging hierdoor wordt geraakt en de gevolgen zijn reeds zichtbaar als wij kijken naar de ontwikkelingen van onze kosten (inkoop bar, elektriciteit en gas). Dit vraagt een actieve aanpak als het gaat om duurzaamheid en energie.

Dit is uitvoerig tijdens de ALV besproken en het is tijd voor actie. Zonder actie zullen en kunnen wij niet alles meer faciliteren. Via deze weg vraagt het bestuur (nogmaals) vrijwilligers die ons kunnen helpen (meedenken én uitvoeren) om ons pand te verduurzamen, zonnepanelen te realiseren en de kosten te drukken.

Aangezien de vereniging afhankelijk is van vrijwilligers is het ook van belang om focus aan te brengen. Focus op 4 pijlers die ons samen verbinden en een routekaart is voor de komende 3 jaren, namelijk:

Dit plan is vorige week toegelicht en zal terug te vinden zijn in de ALV documentatie.

Wij willen alle leden en vrijwilligers bedanken voor een fijn en plezier jaar en wensen iedereen een fijne kerstvakantie toe!

Gr.

Rebecca, Maarten, Marcel, Pascal