Verbouwplannen HVS

Beste leden,

Het is nog erg koud buiten, maar het zaalseizoen loopt inmiddels al bijna ten einde. Dat betekent dat we ons voorbereiden op warmere tijden langs onze eigen vertrouwde velden. Tijdens de afgelopen ALV hebben wij de aanwezigen reeds geïnformeerd over ons plan om de vereniging nog zichtbaarder en aantrekkelijker te maken om zo onze basis op orde te hebben: namelijk door een overkapping te laten plaatsen tegen de voorzijde van ons mooie clubgebouw over de gehele lengte van het terras! De overkapping is 15,5m x 6m, bestaat uit hout en is aan alle zijden open.

Proces

Verschillende aannemers zijn geraadpleegd om wensen en eisen door te nemen incl. prijzen. Ook moest er sprake zijn van toekomstige wederkerigheid. De gemeente hebben wij bijgepraat en op dit moment doorlopen wij het formele proces m.b.t. vergunning (wel/niet en proces inzake recht van opstal). Onze aanvraag ligt bij de afdeling vastgoed en bij positief resultaat zal de bouw zeer kort erna gaan starten.

Volgende week weten we meer en houden we jullie weer op de hoogte!

Voor nu een goed, sportief weekend gewenst,
Rebecca, Maarten, Marcel, Pascal

28-1-2023 Algemeen