Eerste Jaarvergadering van de Club van 100

De Jaarvergadering van de Club van 100 wordt gehouden op zondag 22 mei, na afloop van de thuiswedstrijden van D1 en H1, zo tegen 16:15u.

Leden van de Club van 100 zijn van harte uitgenodigd om onze eerste Jaarvergadering bij te wonen.Op de agenda staan een korte toelichting op de doelstellingen, het financieel verlag en de plannen voor de toekomst.
De jaarvergadering wordt traditioneel afgesloten met de gezamenlijke borrel op het clubhuis.

De Club van 100 is een groep van mensen die het verenigingshart op de juiste plek hebben en die graag iets extra’s willen doen. Wij geven HVS achter de schermen nét even dat beetje steun waardoor HVS haar leden nog beter kan ondersteunen op het gebied van techniek, tactiek, teamvorming, maar ook vooral ook gewoon spelplezier.

Het bestuur van de Club van 100,
Freek Keijzer, Alwin van der Baars, Sido Silvius

22-4-2016 Club van 100

Wil je reageren op het nieuws ?

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?