Senioren

In deze categorie kom je automatisch terecht als je 18+ bent. Wedstrijden worden op zondagen gespeeld. Er zijn in de herenlijn 3 teams én de dameslijn 5 teams actief op verschillende niveaus.

Voor het eerste Dames- en Herenteam dien je geselecteerd te worden. De TC is verantwoordelijk voor dit selectiebeleid. De overige teams worden in samenspraak met de teams en de lijncoördinator vastgesteld. Er bestaat ook een jong senioren competitie voor spelers tussen 18 en 25 jaar oud. Zo speel je tegen mensen uit je eigen leeftijdscategorie! De selectieteams trainen twee keer in de week op dinsdag en donderdagavond. De overige teams één keer in de week waarbij de heren op vrijdagavond trainen en de damesteams op woensdagavond (Dames 2 & 5) en vrijdagavond (dames 3 & 4). De damesteams zitten voor het seizoen 2019-2020 helemaal vol. Nieuwe leden voor de damesseniorenteams moeten we helaas op een wachtlijst plaatsen.

Daarnaast is er zowel een Veteranen- als een veterinnenteam actief bij HV Spijkenisse. Ben je 30+ (dames) of 35+ (Heren), dan is deze categorie geschikt voor jou.  De veteranen en veterinnen trainen op woensdagavond.

Heb je vragen over het seniorenhockey bij HV Spijkenisse of wil je weten of er plek is binnen één van de teams, neem dan contact op met lijncoördinator via deze link.