Teamsponsoring

Vanaf seizoen 2024/2025 speelt elk lid bij HVS in een wedstrijdshirt van Indian Maharadja voorzien van een sponsorbedrukking van Jumbo, Merz, Orthodontist Verhoef en Sport 2000. Met deze vier sponsoren is een contract afgesloten tot en met seizoen 2026/2027.

Indien andere sponsoren geïnteresseerd zijn in het sponsoren van een team dan kan dit door bijvoorbeeld het betreffende team te voorzien van een trainings-/ representatie pak, een sweater, een trainingsshirt, een hoodie of een hockeytas. Indien er kleding voor een team wordt gesponsord dan heeft het de voorkeur dat er gebruik wordt gemaakt van de Indian Maharadja HVS kledinglijn. Via Sport 2000 kan de kleding uit de clubijn worden aangeschaft en wordt alles voorzien van het officiële HVS-logo. Er mag ook gebruik gemaakt worden van andere kleding. Op deze kleding mag echter geen logo van HVS worden aangebracht.

Sponsorbijdrage

Voor het sponsoren van een team geldt een bijdrage van 250 euro (junioren en senioren) of 150 euro (jongste jeugd). Deze bijdrage geldt voor de gehele aankleding (dus pakken, truien, tassen of een combinatie van deze) per seizoen Als er echter gebruik gemaakt wordt van kleding uit de kledinglijn van HVS, wordt deze bijdrage kwijtgescholden. Met het kwijtschelden van de sponsorbijdrage aan de club hopen we het gebruik van de HVS kledinglijn te stimuleren en hierdoor meer uniformiteit te bewerkstelligen.

Indien alleen tassen worden gesponsord dient het team een bijdrage van €125 (junior/senior) en €75 (Jongste Jeugd) per seizoen te betalen bij gebruik van tassen van een ander merk dan Indian Maharadja. Bij gebruik van tassen van het merk Indian Maharadja, aangeschaft via Sport 2000 wordt deze bijdrage kwijtgescholden.

Indien gesponsorde kleding of tassen buiten de officiële Indian Maharadja HVS kledinglijn niet worden voorzien van sponsoruitingen dan is er geen bijdrage verschuldigd. De auteursrechten van het HVS logo liggen bij Hockeyvereniging Spijkenisse. Het is niet toegestaan dit logo aan te brengen of te gebruiken zonder vooraf schriftelijke toestemming te hebben verkregen via de sponsorcommissie van HV Spijkenisse ([email protected]).

De officiële HVS Indian Maharadja kledinglijn is alleen verkrijgbaar via Sport 2000 in Spijkenisse. Het is niet toegestaan Indian Maharadja kleding elders te bestellen en te laten voorzien van het HVS logo.

Eerstelijns juniorteams MO14-1, JO14-1, MO16-1, JO16-1, MO18-1 en JO18-1 zijn verplicht, in geval van gesponsorde kleding, kleding aan te schaffen uit de kledinglijn van HVS. Dit geldt ook voor de eerste seniorenteams Heren 1 en Dames 1.

Indien een team gesponsord wordt dient er altijd vooraf afstemming te zijn met de sponsorcommissie. Helaas kunnen we niet alle sponsoren toestaan in verband met branche-exclusiviteit en regels vanuit de KNHB.