Einde seizoen 2023-2024

Nadat op 1 juni de O18 teams al hun laatste wedstrijden hebben gespeeld, hebben de Jongste Jeugd, de overige Junioren teams en de Senioren teams op D1,D4 en H1 na dit weekend hun laatste wedstrijden gespeeld. De wedstrijd van het team MO12-2 was op verzoek verplaatst naar de zondag. Door het gelijkspel van hun concurrent Hoeksche Waard MO12-1 op zaterdag en een mooie 4-0 overwinning op Westland MO12-3 hebben er op de valreep nog een veldkampioen bij! Gefeliciteerd!

Deze week hebben alle teams nog de mogelijkheid om met de huidige teams te trainen. Dit i.v.m. de Slotdag voor de Jongste Jeugd op zaterdag 15 juni en eventuele toernooien waar teams zich voor aangemeld hebben. Indien teams nog langer door willen trainen, kan hiervoor een verzoek bij de betreffende lijncoördinator ingediend worden. Ditzelfde geldt voor teams die willen gaan trainen met het team voor het seizoen 2024-2025.

Via deze weg het verzoek om alle teams die niet meer gaan trainen om hun materiaal in hun locker te zetten. Dit geeft onze materiaalcommissie de gelegenheid om deze te controleren en een begin te maken met het klaarmaken van de materialen voor het seizoen 2024-2025. Indien de spullen in de locker liggen, graag een e-mail naar [email protected] met daarbij de teamnaam, zodat de materiaalcommissie op de hoogte is.

De komende week zijn er nog een aantal activiteiten bij of van teams van HVS:

• Op woensdag 12 juni vindt van 14:00u tot 18:30u het traditionele schoolhockeytoernooi plaats. Hiervoor hebben zich 34(!) teams aangemeld. Alle trainingen tot 18:30u komen te vervallen en is er een afwijkend trainingsschema vanaf 18:30u. Train je normaal op woensdag? Kijk dan goed in de app of er voor jouw team een wijziging is.
  • Tevens speelt D4 op 12 juni hun laatste thuiswedstrijd tegen HC De IJssel D4.
  • Dames Sevens 1 heeft een afwijkend speelschema en zij spelen nog op 14 juni, 28 juni en 12 juli.
  • De recreanten spelen nog wedstrijden op 10, 17 en 24 juni.
  • Op vrijdag 14 juni is de vrijwillgers- & sponsoravond gevolgd door de Glitter and Glamour Party.
  • Op zaterdag 15 juni is de Slotdag voor de Jongste Jeugd. Bij HVS is er gekozen voor het thema ‘Disco’ en zullen er 16 MO9 teams aanwezig zijn, waarvan 6 van HVS. Kom gerust even langs om dit spektakel van dichtbij te aanschouwen.
  • D1 en H1 sluiten op zondag 16 juni hun seizoen af met een uitwedstrijd tegen Tempo te Bergen op Zoom
  • Op dinsdag 18 juni wordt gestart met de sloop van de keuken en aansluitend de bouw. Dit houdt o.a. in dat het clubhuis vanaf deze datum gesloten is, de toiletten en kleedkamers blijven wel toegankelijk. Zoals reeds eerder gecommuniceerd streven wij ernaar dat de nieuwe keuken gereed is bij de aanvang van het seizoen 2024-2025.
  • Er gaat gekeken worden of wij op de vrijdagavonden in de zomervakantie wederom Zomeravondhockey kunnen aanbieden met een beperkt drankaanbod. Hierover volgt op korte termijn een aanvullend bericht.
  • Tot slot kunnen alle trainers die recht hebben op een trainersvergoeding, hun verzorgde trainingen tot maandag 17 juni invoeren. Dit geeft de TC de gelegenheid om de uren te controleren en accorderen en kan de penningmeester aansluitend de uitbetaling verzorgen.

11-6-2024 Algemeen