Vacatures Technische Commissie

Voor de Technische Commissie zijn wij op zoek naar personen die invulling willen geven aan de volgende functies:

Gastvrouw/-heer Jongste Jeugd

Als gastvrouw/-heer Jongste Jeugd ben jij op woensdagmiddag hèt aanspreekpunt voor de ouders en probeert zo goed mogelijk al hun vragen te beantwoorden. Daarnaast worden proefleden en hun ouders/verzorgers door jou welkom geheten bij HVS, indien nodig voorzien van een stick en voorgesteld aan de betreffende trainer. Tot slot verzorg je de uitnodigingen voor de proeftrainingen van de Puppyhockey en Hockeyschool.

Het is een pre dat je op woensdagmiddag van ± 16.00u tot ± 17.15u bij HVS aanwezig kan zijn aangezien dan alle Jongste Jeugdteams trainen.

Tijdsbesteding: gemiddeld 1,5 tot 2 uur per week (gedurende de periodes dat er op het veld getraind wordt).

Zaalcoördinator

Als zaalcoördinator ben je verantwoordelijk voor het goed laten verlopen van het zaalseizoen. Dit begint met het reserveren van zaalruimte, het maken van het trainingsschema incl. een eventueel roulatieschema voor de sleutel en het informeren van de lijncoördinatoren gedurende het zaalseizoen. Daarbij heb je het beheer over het mailadres, heb je contact met de KNHB en hou je gedurende het zaalseizoen de wedstrijdformulieren in de gaten.

Er is een handboek aanwezig waarin de meeste taken beschreven zijn.

Tijdbesteding: zeer variërend. In het voorjaar moet de zaalruimte gereserveerd worden, waarna er contact met de gemeente is zodra de toekenning ontvangen is. Aan het begin van het seizoen kan gestart worden met het maken van een eerste concept qua trainingsschema. De meeste tijd gaat echter besteed worden in de periode die start enkele weken voor de start van de zaalcompetitie tot het einde van de zaalcompetitie. In deze periode zal de tijdbesteding enkele uren per week zijn.

Afhankelijk van het moment van aanmelding, is een overdracht met de huidige zaalcoördinator mogelijk.

Bij interesse in of vragen over één van bovenstaande vacatures kunt u een e-mail sturen naar [email protected].

17-6-2024 Algemeen