Nieuwe Shirts

Het seizoen is voorbij en dus hebben we onze laatste wedstrijden in onze oude shirts gespeeld. Met ingang van het nieuwe seizoen zullen we gaan spelen in een geheel nieuw tenue van Indian Maharadja. Om ervoor te zorgen dat iedereen aan het begin van het nieuwe seizoen over een nieuw shirt beschikt zullen we eind augustus gedurende twee weken de shirts via Sport 2000 gaan verspreiden. Tegen inlevering van je huidige shirt, krijg je gratis een nieuw shirt. In deze weken zal ook de kortingsactie voor broekjes, rokjes en sokken plaatsvinden. Nieuwe leden die komend seizoen gaan starten ontvangen via de vereniging een shirt.

Begin augustus zullen we bekend maken vanaf welke datum de shirts precies kunnen worden opgehaald bij Sport 2000. Hou dus de app van HVS ook gedurende de zomervakantie in de gaten.

18-6-2024 Algemeen