Team HVS Recreanten Fit Challenge 2021

Het is al weer een tijd geleden dat de recreanten met elkaar op het veld stonden. Nu we licht aan het eind van de tunnel zien en hopelijk binnen afzienbare tijd allemaal weer op het veld mogen om onze geliefde sport hockey te beoefenen gaan onze recreanten met elkaar de Fit Challenge aan zodat zij straks een vliegende start kunnen maken.

Vanaf vandaag gaan zij de challenge aan om in totaal 4000 km te bewegen in één maand tijd.

De kilometers maken zij op drie manieren:

• Wandelen
  • Fietsen
  • Hardlopen

En de eerste kilometers zijn vanochtend al gemaakt, geregistreerd en ingestuurd. Sommige hadden hun Strava app sinds 2015 niet meer gebruikt en hebben deze na 6 jaar weer uit de mottenballen gehaald.

Via de HVS Club-app en onze Facebook pagina zullen wij jullie de komende maand op de hoogte houden van de vorderingen van onze recreanten groep. Het doel is dat we het Paasweekend eindigen met minimaal 4000 km op de teller.

Nu kunnen we ons voorstellen dat andere senioren teams de handdoek willen oppakken en als team mee willen doen aan deze challenge. De recreantengroep telt 35 leden. Dus wil je als team meedoen dan zul je minimaal de 2000 km moeten halen of samen met een ander team ook voor de 4000 km gaan.

Wil je als team mee doen, meld je dan vandaag nog aan bij de webmaster en begin vandaag nog met verzamelen van de kilometers. Deze dienen geregistreerd te worden via Strava, Fitbit, Applewatch etc. Mochten er meer teams mee doen dan zal voor het team met de meeste kilometers buiten de eeuwige roem een leuke teamprijs ter beschikking gesteld worden.

Voor als nog wensen wij onze recreanten veel succes met deze Challenge!

Een deel van onze gezellige en fanatieke recreantengroep

5-3-2021 Algemeen

Wil je reageren op het nieuws ?

Voor het nieuwe seizoen zoeken we nog nieuwe recreanten !

Jerry Bossers6-3-2021 @ 18:41:54

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?