Cheque Jumbo Ballenactie uitgereikt

Jumbo is niet alleen sponsor van Max Verstappen en van een professionele Nederlandse wielerploeg, maar de lokale supermarkten in Spijkenisse zijn ook sponsor van hockeyvereniging Spijkenisse. Ze staan niet alleen op de voorkant van ons wedstrijdshirt maar zijn ook naamsponsor van Jumbo veld.

Daarnaast dragen deze supermarkten alle sportverenigingen binnen Spijkenisse een warm hart toe en organiseerde zij de Jumbo Ballenactie. Afgelopen zaterdag werden door Jumbo de cheque's uitgereikt aan de deelnemende verenigingen. Onze voorzitter Jarik mocht een cheque met maar liefst 179 ballen in ontvangst nemen.

We willen iedereen die heeft meegeholpen bedanken, waaronder natuurlijk Jumbo. Deze actie levert onze club een mooie besparing op.

11-7-2021 Sponsoring