Blauwe Kaarten voor Sportiviteit en Respect - Beschikbaar bij de Bar!

Bij HV Spijkenisse geloven we sterk in het bevorderen van sportiviteit en respect binnen onze club. Als onderdeel van ons voortdurende initiatief om deze waarden te erkennen en te belonen, zijn we verheugd om aan te kondigen dat we blauwe kaarten voor Sportiviteit en Respect beschikbaar hebben bij de bar.

Deze blauwe kaarten zijn bedoeld om teams te belonen die zich onderscheiden door hun sportieve gedrag en respectvolle houding, zowel op als buiten het veld. Het maakt niet uit op welk niveau je de sport beoefent, we moedigen alle teams aan om deel te nemen aan dit initiatief.

Hoe werkt het?

Wanneer je een team ziet dat zich opmerkelijk sportief gedraagt of een buitengewone mate van respect toont, kun je een blauwe kaart bij de bar halen. Deze kaarten kun je dan persoonlijk aan het betreffende team overhandigen.

Laten we samenwerken om onze club nog hechter te maken en een omgeving te creĆ«ren waarin sportiviteit en respect centraal staan. We moedigen iedereen aan om actief deel te nemen aan dit programma en blauwe kaarten uit te delen aan de teams die het verdienen.

Samen kunnen we een verschil maken en daar hebben we jou hulp bij nodig!

17-9-2023 Algemeen