MD3 sluit seizoen af met toernooiwinst bij Ring Pass Delft

Zondag 25-6-2017, onze MD3 had nog een toernooi bij Ring Pass Delft en daar wilde ze na een moeizaam laatste deel van de competitie toch laten zien wat ze konden.

Ze begonnen tegen een pittige tegenstander, welke bij onze MD1 in de competitie zat. HCR MD4 was de tegenstander en ze wisten dat die goed kunnen hockeyen, maar ja dat kan onze MD3 ook en dit lieten ze ook zien. Ze wonnen met 4-2 en daar baalde ze bij Rotterdam behoorlijk van!

De meiden van de MD3 werden vandaag versterkt door keepster Indy van de MD2, door Priscilla uit de MD1 en door Jip uit de M8E1. Indy keepte als een tijger , Jip speelde als een volwassen D speelster en Priscilla was zeer sterk.

De 2wedstrijd tegen Ring Pass MD2 wonnen ze met 3-0, maar ze speelden niet goed, maar daar had verder niemand het meer over na de wedstrijd.

Forscate MD3 werd de 3e wedstrijd verslagen door onze giganten met 0-2 en daar was ook het mooiste doelpunt van de dag van onze "MATTIE”! Wat we wel weer zagen dat de meiden  moeite hebben met een waterveld.

Wedstrijd 4 tegen Voorhout was op dat moment de wedstrijd tussen de nr.1 en nr.2 en dit was erg spannend. De MD3 kwam als snel op 1-0, maar ze gingen hierna verslappen en uit een strafcorner maakte Voorhout de 1-1, balen was dit. Rug rechten en verder gaan en daar was Jip die met een geweldige backhand de 2-1 binnen knalde. Helaas gingen ze hierna makkelijk denken en kwam Voorhout door onoplettendheid van onze meiden, maar ook gewoon een mooie aanval van hun op 2-2.

Rotterdam won verder al hun wedstrijden dus ze moesten de laatste wedstrijd winnen tegen Capelle MD2.

Ze moesten weer op het waterveld en tja daar hebben ze toch wat meer moeite mee, maar ze haalde deze wedstrijd winnend het einde en waren de terechte kampioen. De meiden, coaches en ouders waren superblij, want  o o o wat was dit verdiend en lekker!

Vanity "alias” "MATTIE” werd ook nog is uitgeroepen tot beste speelster van het toernooi, daar waren we uiteraard blij mee, maar wij vonden het vandaag vooral een teamprestatie! Vanity kreeg voor haar prestatie een hockeystick cadeau. Het Saturnus toernooi was verder fantastisch geregeld door de vrijwilligers van Ring Pass Delft!!!

Na het toernooi hebben ze het seizoen afgesloten met een BBQ bij Abel in Rhoon en werden de coaches/ trainers nog bedankt voor hun inzet.

Namens jullie coaches, meiden nogmaals top gedaan en veel plezier in jullie nieuwe team!

26-6-2017 Toernooien extern

Wil je reageren op het nieuws ?

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?