Gezocht kleine hockeysticks voor puppyhockey en hockeyschool

De afgelopen periode hebben wij veel aanmeldingen voor proeftrainingen ontvangen voor kinderen in de leeftijdscategorie van zowel de Puppyhockey als de Hockeyschool. Zo stonden er op woensdag 2 september 30+ kinderen tussen 4 en 7 jaar op het Raboveld, waarvan een groot deel voor het eerst kennis heeft gemaakt met hockey.

Nu was er wel het probleem dat het aantal kleine hockeysticks niet toereikend was voor het aantal proefleden en er dus kinderen waren die met een (iets) grotere stick hebben moeten spelen.

Mochten jullie in het bezit zijn van een stick die te kort is en niet meer gebruikt wordt, zouden jullie deze dan willen doneren aan HVS? Dit kan eenvoudig door deze bij de bar in het clubhuis af te geven.

Alvast bedankt.

7-9-2020 Algemeen