Vrijwilligersvergoeding jeugdteamtrainers tweede deel afgelopen seizoen

De eerste wedstrijden van het hockeyseizoen 2020-2021 zijn inmiddels gespeeld. Nog vers in het geheugen ligt het einde van het afgelopen seizoen, dat geheel de mist in ging vanwege de coronacrisis. In overleg met het bestuur is besloten dat jeugdteamtrainers die in die 2de helft toch nog trainingen aan jeugdteams hebben kunnen geven alsnog in aanmerking komen voor een vrijwilligersvergoeding.

Heb je in het afgelopen seizoen een vrijwilligersvergoeding gekregen voor het eerste deel van het seizoen, dan kun je voor gegeven trainingen uit het tweede deel alsnog het declaratieformulier invullen en opsturen.

Het bekende declaratieformulier is je inmiddels toegestuurd naar het bij HVS bekende email adres. Vul dit zo snel mogelijk in (één formulier per team dat je training hebt gegeven), laat het als het even kan ondertekenen door de toenmalige coach en stuur dit dan per email naar [email protected] We proberen de ingediende en goedgekeurde declaraties dan zo snel mogelijk te verwerken.

23-9-2020 Technische Commissie