Scheidsrechterskaart voor ouders

Beste ouders/verzorgers,

Mijn naam is Ruben Vermeij en sinds dit seizoen ben ik verantwoordelijk voor het opleiden en begeleiden van de scheidsrechters binnen HVS. We zien bij de O12 junioren vaak jongens en meiden staan die nog niet veel ervaring hebben in het fluiten van wedstrijden. Graag wil ik de kinderen meer begeleiding bieden. Dit kan ik echter niet alleen.

Je kinderen aanmoedigen langs de lijn is leuk en gezellig met elkaar. Maar misschien wil je wel wat meer betekenen voor de club. We zijn als club opzoek naar ouders die het leuk vinden om hun clubscheidsrechters kaart te behalen om zo een grotere pool te hebben waar we uit kunnen putten om op alle wedstrijden voldoende scheidsrechters te hebben en mij willen helpen met het begeleiden van de kinderen die net beginnen met fluiten.

Mocht je interesse hebben mail mij dan onder het volgende email adres.

Vriendelijke groet,

Ruben Vermeij