HVS genomineerd voor Shell verduurzamingscampagne!

Shell Energy and Chemicals Park Rotterdam en Shell Chemicals Park Moerdijk verduurzamen de eigen activiteiten in de regio. Beide parken willen bijdragen aan een schonere toekomst en doen dat onder andere met de campagne ‘Samen voor de wijk van de toekomst’.

Op twee avonden in april en mei werden we meegenomen in de mogelijkheden om, samen met Shell, onze vereniging te verduurzamen. We hebben vervolgens in de afgelopen weken een plan ingediend bij Shell en werden afgelopen dinsdag verrast met het bericht dat we genomineerd zijn en dat we op dinsdag 13 juni ons plan mogen presenteren voor een jury.

Duim allemaal met ons mee dat we aanstaande dinsdag die cheque van 10.000 euro gaan winnen om onze vereniging te verduurzamen!

9-6-2023 Sponsoring