Week van de Scheidsrechter

Vanaf 30 september tot en met 8 oktober is het de Week van de Scheidsrechter. Het lijkt namelijk vanzelfsprekend dat we elk weekend heerlijk een wedstrijdje hockey kunnen spelen, maar dat is het allerminst. Elke weekend staan er weer vrijwilligers en spelers klaar die er voor zorgen dat jij jouw wedstrijd kan spelen. En daar mogen we best wel even bij stil staan en deze spelbegeleiders en scheidsrechters eens voor in het zonnetje zetten.

We zijn het niet altijd met hem of haar eens. We vinden het soms zelfs lastig om beslissingen te accepteren. En wat we er soms ook van vinden, het is wel gewoon top dat er elke keer weer twee mensen op staan wetende dat ze zelf niet mee mogen spelen maar er wel voor zorgen dat jullie een wedstrijd kunnen spelen.

Het komend weekend zetten onze teams van HV Spijkenisse deze spelbegeleiders en scheidsrechters dus eens extra in het zonnetje. En dat doen we niet alleen voor onze eigen scheidsrechter op Sportpark Groenewoud, maar ook tijdens de vele uitwedstrijden dit weekend op de sportparken van onze tegenstanders.

Scheids, top dat je ons gefloten hebt vandaag! Fijn dat je er voor ons was!

29-9-2023 Arbitrage