Het zaalseizoen begint! Nog een paar aandachtspunten.

Beste leden,

Morgen, zaterdag 2 december, is de start van het zaalseizoen. Zo starten MO10-2, MO14-2, MO9-2 en MO9-5 om 09:45 uur met hun wedstrijden. Afgelopen week hebben de meeste teams ook al in de zaal getraind. Op een enkele locatie liepen wij tegen diverse problemen aan, maar er wordt nog hard gewerkt om ervoor te zorgen dat alles komende week vlekkeloos gaat verlopen.

Via deze weg willen wij nog een aantal punten onder de aandacht brengen:

• Iedereen die op de vloer komt, dient zaalschoenen te dragen. Dit betreft dus de spelers, de teambegeleiding, de speelbegeleiders/scheidsrechters en de zaalleiding. Hierbij zit natuurlijk verschil in het spelen in een sporthal of een blaashal.
  • Verzoek aan de toeschouwers om plaats te nemen op de daarvoor bestemde plek in de sport- of blaashal. Over het algemeen zal dit een tribune zijn. Verzoek om niet op een bank langs het veld te gaan zitten.
  • Speel je een 3-luik en heb je geen zaaldienst? Vergeet dan niet de scheidsrechterscode door te geven aan de zaalleiding.
  • Zorg er tot slot voor dat er tijdig gestart wordt, er is namelijk geen ruimte voor uitloop.

Tot slot wensen wij jullie allemaal veel plezier en succes tijdens de zaalcompetitie!

De TC van HV Spijkenisse.

1-12-2023 Algemeen