Gezocht: Cursusleider clubscheidsrechter en Begeleider jonge clubscheidsrechters

Met spoed gezocht: Cursusleider clubscheidsrechter en Begeleider jonge scheidsrechters.

Op HVS zien we scheidsrechters lopen van jong tot oud, dankzij de cursussen en examens om ze al op jonge leeftijd op te leiden tot scheidsrechter. Zonder nieuwe scheidsrechters, of het nu ouders of jeugdleden zijn, kunnen we helaas geen wedstrijden meer spelen. Daarom zijn we met spoed op zoek naar een cursusleider clubscheidsrechter en begeleider(s) voor jonge scheidsrechters, zodat niet alleen cursussen en examens door kunnen blijven gaan, maar ook de hockeywedstrijden!

De cursusleider heeft de volgende taken:

• Via de mail cursisten uitnodigen;
  • Het inschrijven van de cursisten via LISA;
  • Examen inplannen met de KNHB;
  • Mailcontact houden met cursisten (o.a. herinneringen sturen over de cursus en het examen);
  • Contact houden met trainers;
  • Vragen van ouders, cursisten, trainers, etc. beantwoorden;
  • Uitslagen examens verwerken in LISA.

De taak van de begeleider van jonge scheidsrechters is vanzelfsprekend: jonge clubscheidsrechters praktisch begeleiden tijdens hun eerste wedstrijden.

Deze functies moeten zo snel mogelijk gevuld zijn, zodat we nieuwe (jonge) clubscheidsrechters een goede basis meegeven, en we met plezier kunnen blijven hockeyen op HVS! Want: Geen scheidsrechter betekent geen wedstrijd.

Bij vragen of interesse kan er gemaild worden naar [email protected]

3-2-2024 Arbitrage