Teambesprekingen en kleedkamers

Het duurt niet lang meer, we gaan weer bijna het veld op! Tijdens de ALV hebben we gesproken over een beschikbare ruimte om teambesprekingen te kunnen houden voorafgaand aan de wedstrijden. De MFR is hier ongeschikt voor, met name vanwege het ruimtetekort. Wel werd door de leden aangegeven dat de afgesloten ruimte en de flip-over gewenst, gewaardeerd en daardoor veelgebruikt zijn. De MFR blijft gesloten voor de teams. Het reserveren van de MFR is enkel mogelijk voor kleine overleggen door een verzoek in te dienen bij onze secretaris Marcel Rosbergen door te mailen naar [email protected]. Om de teambesprekingen wel te faciliteren, heeft het bestuur besloten om een kleedkamer vrij te spelen en deze geschikt te maken. Dat betekent dat er een whiteboard komt, maar ook dat de betreffende kleedkamer - evenals de anderen - wel een likje verf kunnen gebruiken! Dit is een eerste stap. In het vervolg willen we ook de douches en toiletten een opfrisbeurt geven.

Wij zijn zodoende op zoek naar:

• individuele vrijwilligers of hele teams die het leuk vinden om met elkaar een kwast in de hand te nemen;
  • wie na zo'n gezamenlijk klusje zin hebben om samen een drankje te nuttigen in combinatie met een welverdiende pizza;
  • en/of voor het vervolg kennis en verstand hebben van sanitaire ruimtes.

Ben jij bereid je steentje bij te dragen? Mail ons via [email protected]

7-2-2024 Algemeen