Reminder: Ophalen nieuwe shirts 23 augustus

Vanaf morgen (23 augustus) kunnen de nieuwe shirts worden opgehaald bij Sport 2000. Ook rokjes en sokken kunnen bij Sport 2000 worden aangeschaft. Door een vertraging in het transport over zee vanuit de fabriek komen de broekjes helaas wat later. Deze zijn vanaf donderdag 29 augustus verkrijgbaar.

Om ervoor te zorgen dat iedereen aan het begin van het seizoen over een nieuw tenue beschikt, onderstaand nogmaals de afspraken rondom de verstrekking:
  • Vanaf 23 augustus tot en met 6 september kunnen alle leden een nieuw shirt ophalen bij Sport 2000 tegen inlevering van het oude shirt. Aan het einde van afgelopen seizoen is door iedereen een maat doorgegeven. Het shirtje dat voor je klaar ligt heeft de maat zoals door jou eerder is doorgegeven.
  • Gedurende deze 2 weken ontvangen leden 20% korting op rokjes, broekjes en sokken. Door de vertraging in de levering van broekjes is hier een 3e week aan toegevoegd.
  • Heren en Dames 1 hoeven geen shirt op te halen omdat zij een shirt, voorzien van nummer, via de vereniging krijgen.
  • Nieuwe leden kunnen een mail sturen naar [email protected] en ontvangen via de vereniging een nieuw shirt.
  • De Puppyhockey-teams en de hockeyschool-teams ontvangen een ‘leenshirt’ via de vereniging op het moment dat er wedstrijdjes gespeeld gaan worden.
  • Voor elk lid is er 1 nieuw shirt tegen inlevering van het oude shirt.

Vergeet dus niet je nieuwe shirt op te halen tussen 23 augustus en 6 september zodat we tijdens de eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen allemaal in ons nieuwe tenue spelen.

Op 4 september is er koopavond van Sport 2000 op de club. Ook daar kunnen broekjes, rokjes en sokken worden aangeschaft.

22-8-2024 Algemeen