Updates vanuit het bestuur

Beste leden,

Hebben jullie er alweer zin in? Seizoen 2024/2025 gaat beginnen! Hopelijk heeft iedereen genoten van een ontspannende vakantie. Ondertussen hebben wij niet stil gezeten… Kortom: tijd voor een bestuursupdate!

Good food = good mood

• We kunnen openen met (letterlijk) groot nieuws, want we hebben een nieuwe keuken! Een fantastisch bouwteam van 10 vrijwilligers stond in de zomervakantie klaar om te slopen - en gelukkig waren zij handig genoeg om ook weer te helpen opbouwen. De namen verklappen we maar niet, want we begrijpen dat ze straks zeer gewild zijn. We mogen ze allemaal zeer dankbaar zijn voor dit mooie resultaat waar we weer flink wat jaren mee vooruit kunnen.
  • Nu ligt de keuken wellicht ietwat uit het zicht, maar onze nieuwe digitale prijslijst niet. De keuken is van alle gemakken voorzien, dus kijk geregeld op het scherm voor de weekendspecials die komen gaan!
  • Om de keuken feestelijk te openen, wordt op vrijdag 20 september alvast een Mosselavond georganiseerd. Voor 19,50 euro per persoon krijg je een lekkere frisse salade, bijbehorende sausjes en de keuze uitgekookte mosselen met patat of stokbrood. Schrijf je in via onze HVS-app!

Klaar voor de start?

• Over de weekenden gesproken, het duurt niet lang meer voor die weer gevuld zijn met hockeywedstrijden. Dit seizoen doen we dat in een nieuw tenue van Indian Maharadja, dankzij de energierijke inzet van onze sponsorcommissie in de persoon van Mandy Markus. Vergeet allemaal niet om t/m 6 september gratis een nieuw shirt op te halen bij Sport2000 tegen inlevering van je oude shirt. Daarnaast krijg je gedurende die twee weken 20% korting op het rokje/broekje + sokken, dus bestel deze meteen mee!
  • Omdat we weer gaan hockeyen, kunnen jullie zeer binnenkort de contributiefactuur in jullie mailbox verwachten. Via de socials en onze HVS-app zal worden gecommuniceerd wanneer deze zijn verzonden. Geen mail? Laat dit dan weten via [email protected], zodat we aanmaningskosten kunnen voorkomen!
  • Wellicht zie je op de factuur een bedrag verschijnen dat je niet eerder had gezien. Op de Algemene Ledenvergadering is besloten een selectie-toeslag van 35 euro in rekening te brengen, indien er gebruik wordt gemaakt van een betaalde trainer. Selectieteams zijn O14-1, O16-1 en O18-1. Geen betaalde trainer? Dan betaal je daar dus ook niet voor!

Even voorstellen…

• We gaan nog even door met de nieuwtjes: we hebben nieuwe gezichten om te introduceren bij de TC!
    • Bij de jongste jeugd wisselen Hans Koningen en Mieke Oostveen hun functie in om andere zaken binnen onze vereniging op te pakken. Maarten Bosman (puppyhockey, hockeyschool, O8), Bart Bouthoorn (JO9, JO10) en Jeroen Barto (MO9, MO10) nemen met zijn drieën het stokje over.
    • Bij de O12/O14 nemen we afscheid van Vincent Schaap en verwelkomen we Robert van Loon en Mike van der Brugghen als duo-TC.
    • Berenice Dijkens schuift door vanuit de O16/O18 naar TC Dames, een takenpakket dat zij samen met Hans Koningen reeds vervulde aangezien deze het gehele vorige seizoen vacant is gebleven. Wesley Mahieu neemt haar rol over als TC O16/O18
  • Ook onderaan dit bericht zal een nieuwe naam te lezen zijn. Kristel Beukelaar heeft de functie van penningmeester waargenomen tijdens het zwangerschapsverlof van Rebecca Schrooten-van der Meer. Inmiddels heeft ze besloten als penningmeester verder te willen gaan. Rebecca blijft aan als algemeen bestuurslid. Daarmee zijn we als bestuur op volle kracht.
  • Dames 1 blijft stabiel met Michel Wijnbelt als vertrouwde trainer binnen onze club. Heren 1 maakt een nieuwe start met Hein Dungelmann. We wensen hem veel succes!

Samen kom je verder

• Het moge duidelijk zijn dat er beweging zit in onze vereniging. We maken met elkaar mooie stappen waar we trots op zijn. Enthousiasmeert het je om mee te doen? We hebben nog een paar gaten te dichten!
    • Voor de woensdagmiddag zijn we op zoek naar een gastvrouw of gastheer. Je bent het aanspreekpunt voor de (ouders van) veelal nieuwe leden en maakt hen wegwijs binnen onze vereniging. We vinden het erg waardevol dat een ieder warm wordt ontvangen.
    • We zoeken nog trainers voor de volgende teams: JO14-1 (1x per week op donderdag), MO14-3, MO18-2, DO25-2 (1x per week op woensdag), D3 en D4. Uiteraard kan dit ook in duo-vorm!
  • Tot slot brengen we graag onze vertrouwenspersonen onder de aandacht. Weet dat je altijd anoniem bij hen terecht kan. Er wordt eerst alleen geluisterd, om vervolgens samen te overleggen wat de beste oplossing is voor het probleem. Alleen met toestemming zullen er verdere stappen worden ondernomen en eventueel andere mensen worden betrokken. Je komt in contact met Michael Westdijk via [email protected] of je kiest voor Nicolette van Drunen via [email protected].

Voor vragen en/of opmerkingen over bovenstaande of andere zaken, zijn wij uiteraard altijd te bereiken. Spreek een van ons aan of mail naar [email protected]

Pascal Dijkens
Marcel Rosbergen