FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 LISA Team  Aantal vragen: 5
 Scheidsrechterscursus  Aantal vragen: 6
 Technische commissie  Aantal vragen: 5
 Websitecontent  Aantal vragen: 3

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Websitecontent
Hoe kan ik foto's downloaden?
Veelal zijn de foto's via de webmaster online gebracht. Het best stuur je een bericht naar de webmaster waarin je aangeeft om welke foto('s) het gaat.

Hoe komt mijn foto naast het logo?
In de header van de website (het deel waar het logo van HVS verwerkt is) staat een willekeurig wisselende afbeelding. Dit is meestal een actiefoto uit een wedstrijd maar kan ook afkomstig zijn van een feest of een stil-leven uit de dug-out. De getoonde afbeelding is er altijd een die elders op de site in een diavoorstelling te zien is of dat recent is geweest. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hier steeds dezelfde teams verschijnen. Daarom verzoek ik al die fotografen hun foto's te delen met de rest van de vereniging. Niet alleen komt er dan van uw team een foto in de header, maar de foto's worden ook nog eens als wedstrijdverslag getoond en worden voor het nageslacht gearchiveerd zodat uw acties over 100 jaar nog steeds de monden doen openvallen.

Uw foto dient wel aan de volgende voorwaarden te voldoen:

• De afbeelding moet verenigingsgerelateerd zijn;
  • De afbeelding moet groot genoeg zijn om getoond te worden. De header is 990 pixels breed en 250 pixels hoog.

Hoe lang de foto's online blijven is afhankelijk van het aanbod. Er wordt een database aangelegd met ongeveer 20 foto's. De oudste foto vervalt als nummer 21 wordt toegevoegd.
Hou er rekening mee dat het logo aan de linkerkant van uw afbeelding komt.

Kan ik foto's downloaden uit een YouTube film?
Nee, dat kan niet. Daar is natuurlijk wel een oplossing voor gevonden. U vraagt gewoon aan de webmaster of hij de originelen kan e-mailen. Alle bij hem aanwezige originelen worden minimaal 1 week bewaard, het is dus wel zaak om verzoeken snel in te dienen.